حق امتیاز موبایل تاشو با تنظیمات دوربین جالب

حق امتیاز موبایل تاشو با تنظیمات دوربین جالب

بی بی سرور: شیائومی حق امتیاز اختراع موبایل تاشو را ثبت كرده كه دوربین های جلویی و پشتی آن همزمان با یكدیگر كار می كنند.


به گزارش بی بی سرور به نقل از گیزموچاینا، اخیرا یک حق امتیاز اختراع جدید شیائومی در فضای آنلاین فاش شده است. این حق امتیاز به یک موبایل تاشو با خاصیت جالبی متعلق می باشد. هرچند در بیشتر موبایل ها، دوربین های پشت و جلو بطور مجزا عمل می کنند، اما در دستگاهی که شیائومی حق امتیاز آنرا ثبت کرده، دوربین های پشتی و جلویی همزمان با یکدیگر کار می کنند.
اسناد مربوط به حق امتیاز این اختراع هفته گذشته در دفتر ملی مالکیت فکری چین ثبت شده است. در این اسناد تصاویری وجود دارد که مکان دوربین دستگاه را نیز نشان میدهد. با نگاهی به تصاویر بنظر می رسد دستگاه دارای ۳ سنسور تصویر است. دو سنسور در سمت موبایل و در کنار یکدیگر قرار دارند و یک دوربین در سمت مخالف است. همین طور تصاویر دستگاه در حالت تاشده را نیز نشان می دهند. طبق این تصاویر دستگاه در حالت تا شده قابلیت های فوتوگرافیک بیشتری دارد برای اینکه تعداد سنسورهای آن بیشتر می شود. هنوز جزئیات دقیق تر درباره خاصیت های موبایل منتشر نشده است.


منبع:

1399/04/09
13:12:11
5.0 / 5
2673
مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۵
BBServer بی بی سرور

bbserver.ir - مالکیت معنوی سایت بی بی سرور متعلق به مالکین آن می باشد