با ۲ سال و ۲ ماه زندان؛

جریمه میلیون دلاری سارق حساب های نتفلیکس در استرالیا

جریمه میلیون دلاری سارق حساب های نتفلیکس در استرالیا

بی بی سرور: پلیس فدرال استرالیا فردی را که اطلاعات ورود به حساب های کاربری نتفلیکس، هولو و اسپاتیفای هزاران نفر را سرقت کرده مجبور به پرداخت 1.66 میلیون دلار استرالیا جریمه کرد.



به گزارش بی بی سرور به نقل از زد دی نت، این فرد که در شهر سیدنی زندگی می کند، با همدستی یک آمریکایی اسامی کاربری و کلمات عبور هزاران نفر را سرقت کرده و آنها را به صورت آنلاین و با قیمت های کمتر به فروش رساندند.
تحقیقات در مورد این دو نفر در می سال ۲۰۱۸ و بعد از آن شروع شد که پلیس فدرال آمریکا اطلاعاتی در مورد یک وبسایت فروش حساب کاربری به نام wickedgen.com به دست آورد. این سایت اطلاعات حساب های کاربری مسروقه مورد استفاده در نتفلیکس، اسپاتیفای و هولو را به فروش می رساند و اغلب قربانیان اهل کشورهای استرالیا و آمریکا بودند.
این سایت و سه سایت همکار با آن برای فروش اطلاعات بیشتر از ۱۵۰ هزار کاربر سایت های مورد اشاره مورد استفاده بوده اند و در مجموع به بیشتر از ۸۶ هزار کاربر جهت استفاده غیرقانونی از نتفلیکس، هولو و اسپاتیفای دسترسی غیرقانونی دادند.
مجرم استرالیایی در اکتبر سال قبل شناسایی و دستگیر شد و علاوه بر پرداخت جریمه مالی باید دو سال و دو ماه را هم در زندان بگذراند.


منبع:

1400/08/08
09:37:33
0.0 / 5
958
تگها: آنلاین
مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۴
BBServer بی بی سرور

bbserver.ir - مالکیت معنوی سایت بی بی سرور متعلق به مالکین آن می باشد